Cara Nak Buat Hantaran Bungkus

Tumis bawang kemudian masukkan cili dan masak sampai pecah minyak. Maka semalam sambil menunggu mencuci dan menjemur baju saya jalankan uji kaji.


Eli يايا On Twitter Hadiah Perkawinan Hadiah Buatan Tangan Hadiah Pernikahan

Namun di rumah saya tiada stok daging beku petak.

. Boleh juga masukkan sedikit sos cili sekiranya tidak mahu masukkan gula. Sebagai ahli kimia yang suka meraikan pelbagai pandangan jadi saya pun beruji kaji. Seterusnya garam dan gula.

Jadi saya pun menyahbeku kepak ayam untuk memastikan teori asas saya betul. 1 bungkus bihun direndam sayur-sayuran ikut citarasa anda 1 peket kecil lada. Masukkan asam keping atau air asam jawa atau cuka.

Hantaran yang dibuat di laman Facebook Fatimah Salim.


Hidden Hantaran Engagement Gift Baskets Wedding Gifts Packaging Wedding Gift Wrapping


Hidden Hantaran Wedding Gifts Packaging Wedding Gift Boxes Creative Wedding Gifts


Hidden Hantaran Wedding Gift Hampers Creative Wedding Gifts Wedding Gift Boxes


Tutorial Hidden Hantaran Trend Hidden Hantaran Trend Hantaran Popular Hidden Hantaran Diy Friendship Bracelets Patterns Dulang Hantaran Ideas

No comments for "Cara Nak Buat Hantaran Bungkus"